niedziela, 8 grudnia 2013

Witam Was

Cześć,:)Nazywam się Alicja Mayer ale wole jak mówią do mnie Al. dlaczego?, bo Alicja kojarzy mi się z Alicja w Krainie czarów i królikiem w norze więc to niemiłe skojarzenie.
Dlaczego założyłam tego bloga.pierwsze pytanie>Chce zobaczyć jak to jest go prowadzić i jak to jest cieszyć się z pozytywnych komentarzy.lub odbierać też te negatywne .Mam 17 lat i zawsze chciałam mieszkać w Krakowie ale( to tylko marzenie:) .Interesuje się wszystkim co przyciąga mnie jako artystkę .Uwielbiam dobre filmy(słabość do filmów historycznych z lat 50,60,70):)i wspaniałe zawarte w nich kreacji .Podpatruje trendy modowe choć nie będzie to blog modowy czasami zdarzy mi się wstawić jakiś zestaw .Przede wszystkim będzie to blog o Muzyce nie komercyjnej(choć będe wstawiać nowinki i Perełki muzyczne na czasie) tylko takiej która będzie (echem mojej duszy)i wam się może podobać.Ten blog powstał też dlatego że chce zacząć dzielić się moimi utworami  z szuflady które sama wykonuje śpiewam i pisze teksty.Czasami będzie potrzebne mi wasze wsparcie w trudnych chwilach,bo życie nie jest proste i poukładane.
WITAM WAS W MOIM ŚWIECIE.I ZAPRASZAM WAS DO NIEGO:)))Buźka

                                                                                                                           Al Mayer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz